Wijknetwerken

Om voeling te hebben (en te houden) met de Haagse wijken heeft de Haagse VVD wijknetwerken. De leden van de wijknetwerken zijn de oren en ogen voor de fractie en het bestuur. Zij houden contact met wijk- en winkeliersverenigingen, spelen ideeën of problemen in de wijk door aan de gemeenteraadsfractie van de Haagse VVD en organiseren met elkaar activiteiten in de wijk. We zijn altijd op zoek naar mensen die het leuk vinden om lid te worden van het wijknetwerk waar zij wonen of werken.

Als je interesse hebt om je aan te sluiten bij een wijknetwerk of vragen hebt, neem dan contact op met bestuurslid Wijken, Paul Werker (paul.werker@vvddenhaag.nl).

Scheveningen

Het Wijknetwerk Scheveningen vormt het aanspreekpunt voor leden en bewoners in stadsdeel Scheveningen. Daarnaast helpt het netwerk bij het in kaart brengen van actuele kwesties in de wijk, en de organisatie van wijkactiviteiten.

Hiermee vervult het wijknetwerk een centrale rol in de wijkaanpak van de Haagse VVD, welke er naar streeft netwerken te versterken, kiezers te binden, en leden te activeren en enthousiasmeren.

De coördinatoren van het Wijknetwerk zijn Martin van den Goorbergh en Marc Hoek, en kunnen worden bereikt op scheveningen@vvddenhaag.nl.

Escamp

Het Wijknetwerk Escamp vormt een aanspreekpunt voor leden en bewoners in Escamp. Daarnaast organiseert het wijknetwerk activiteiten, en helpt deze met het in kaart brengen van actuele kwesties in de wijk.

De coördinator van het Wijknetwerk is Bram Bornhijm, en kan worden bereikt op escamp@vvddenhaag.nl.

Leidschenveen

Het Wijknetwerk Leidschenveen-Ypenburg vormt een aanspreekpunt voor leden en bewoners in Leidschenveen-Ypenburg. Daarnaast organiseert het wijknetwerk activiteiten, en helpt deze met het in kaart brengen van actuele kwesties in de wijk.

De coördinator van het Wijknetwerk is Niels Hunck, en kan worden bereikt op leidschenveen-ypenburg@vvddenhaag.nl.

Centrum

Het Wijknetwerk Centrum vormt een aanspreekpunt voor leden en bewoners in Centrum. Daarnaast organiseert het wijknetwerk activiteiten, en helpt deze met het in kaart brengen van actuele kwesties in de wijk.

De coördinatoren van Wijknetwerk Centrum zijn Wouter Koet en Daniel Szabo, en kunnen bereikt worden op centrum@vvddenhaag.nl.

Haagse Hout

Het Wijknetwerk Haagse Hout vormt een aanspreekpunt voor leden en bewoners in Haagse Hout. Daarnaast organiseert het wijknetwerk activiteiten, en helpt deze met het in kaart brengen van actuele kwesties in de wijk.

Het Wijknetwerk Haagse Hout kan bereikt worden op haagsehout@vvddenhaag.nl.

Segbroek

Het Wijknetwerk Segbroek vormt een aanspreekpunt voor leden en bewoners in Segbroek. Daarnaast organiseert het wijknetwerk activiteiten, en helpt deze met het in kaart brengen van actuele kwesties in de wijk.

De coördinator van WIjknetwerk Segbroek is Jarno Dakhorst, en kan worden bereikt op segbroek@vvddenhaag.nl.

Loosduinen

Het Wijknetwerk Loosduinen vormt een aanspreekpunt voor leden en bewoners in Loosduinen. Daarnaast organiseert het wijknetwerk activiteiten, en helpt deze met het in kaart brengen van actuele kwesties in de wijk.

Het Wijknetwerk Loosduinen kan bereikt worden op loosduinen@vvddenhaag.nl

Laak

Het Wijknetwerk Laak vormt een aanspreekpunt voor leden en bewoners in Laak. Daarnaast organiseert het wijknetwerk activiteiten, en helpt deze met het in kaart brengen van actuele kwesties in de wijk.

Het Wijknetwerk Laak kan bereikt worden op laak@vvddenhaag.nl.